Ανακοίνωση για COBALT
Οι πελάτες οι οποίοι έχουν αγοράσει αεροπορικά εισιτήρια απευθείας από την Cobalt χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε κάρτα της Εθνικής Τράπεζάς της Ελλάδος (Κύπρου) Λτδ και το ταξίδι τους δεν έχει πραγματοποιηθεί λόγω της αναστολής των πτήσεων της αεροπορικής εταιρείας, έχουν δικαίωμα απαίτησης επιστροφής χρημάτων υποβάλλοντας σχετικό αίτημα.
Για την υποβολή του αιτήματος απαιτείται η συμπλήρωση του εντύπου “Επιστολή Αμφισβητούμενης Συναλλαγής” το οποίο μπορείτε να εκτυπώσετε κάνοντας κλικ εδώ και η αποστολή του μαζί με τη βεβαίωση κράτησης (booking confirmation) στην Υποδ/νση Καρτών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στο cards@nbg.com.cy ή οποιουδήποτε καταστήματος της Εθνικής Τράπεζας.
Οι Πελάτες οι οποίοι έχουν αγοράσει τα αεροπορικά εισιτήρια μέσω ταξιδιωτικού γραφείου (εφεξής έμπορας), χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε κάρτα της Εθνικής Τράπεζάς της Ελλάδος (Κύπρου) Λτδ, θα πρέπει πρώτα να επικοινωνούν με τον έμπορο ο οποίος μπορεί να τους προσφέρει κάποια εναλλακτική λύση ή να προχωρήσει ο ίδιος σε πίστωση. Στην περίπτωση όπου η εναλλακτική λύση δεν τους ικανοποιεί θα μπορούν να προχωρήσουν με αίτημα απαίτησης ως πιο πάνω, αναφέροντας στην επιστολή ότι επικοινώνησαν με τον έμπορο χωρίς αποτέλεσμα.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το θέμα μπορείτε να επικοινωνήσετε με οποιοδήποτε κατάστημα της Εθνικής Τράπεζάς της Ελλάδος (Κύπρου) Λτδ ή με την Υ/νση Καρτών στο 22840228.