Η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος (Κύπρου) Ltd χρησιμοποιεί πολλαπλά επίπεδα ασφαλείας για την προστασία σας ενώ χρησιμοποιείτε την υπηρεσία Internet Banking. Ένα από αυτά τα επίπεδα επιτυγχάνεται με πιστοποιητικό SSL, το οποίο επιτρέπει την εμπιστευτικότητα δεδομένων και την προστασία από την αλλοίωση.

Σε ότι αφορά την αυθεντικότητα του χρήστη, η προστασία παρέχεται από το αναγνωριστικό κωδικό χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης. Εκτός από τον πρώτο παράγοντα ελέγχου ταυτότητας (όνομα χρήστη & κωδικό χρήστη), το σύστημα μας ως δεύτερο παράγοντα ελέγχου χρησιμοποιεί διακριτικά ασφάλειας (κωδικός πρόσβασης μίας χρήσης) για την ασφάλεια των συναλλαγών σας. Στην περίπτωση των επαναλαμβανόμενων μη έγκυρων προσπαθειών σύνδεσης, ο κωδικός χρήστη απενεργοποιείται, ακυρώνεται και θα πρέπει να σας δοθεί ένας νέος κωδικός πρόσβασης. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μας, όπως καθορίζεται στο κάτω μέρος αυτής της σελίδας.

Σας προτείνουμε επίσης να ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές ασφαλείας:

  • Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε ένα σύγχρονο και ασφαλές λειτουργικό σύστημα, πρόγραμμα περιήγησης και antivirus με τις τελευταίες ενημερώσεις.
  • Βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε τη σωστή διεύθυνση της ιστοσελίδας μας και ελέγξετε ότι εμφανίζεται σωστά στη γραμμή διεύθυνσης στον περιηγητή σας.
  • Αποφεύγετε να χρησιμοποιείτε το ενσωματωμένο πρόγραμμα αυτόματης αποθήκευσης κωδικών. Είτε να θυμάστε τον κωδικό χρήστη ή να χρησιμοποιείτε ένα αναγνωρισμένο λογισμικό διαχείρισης κωδικών πρόσβασης.
  • Χρησιμοποιείτε μόνο τις δικές σας αξιόπιστες συσκευές για πρόσβαση στις διαδικτυακές υπηρεσίες της Τράπεζάς μας.
  • Ποτέ μην ακολουθήσετε συνδέσμους που ενδέχεται να λάβετε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που ισχυρίζονται ότι θα σας μεταφέρουν στην σελίδα μας..
  • Αν κάποιος σας καλέσει τηλεφωνικά, ποτέ μην τους δώσετε τα προσωπικά στοιχεία σας μέσω τηλεφώνου. Ζητήστε το όνομά τους και καλέστε εσείς στο επίσημο τηλέφωνο της Τράπεζας.
  • Ποτέ μην επιτρέψετε απομακρυσμένο έλεγχο των συσκευών σας ιδιαίτερα όταν χρησιμοποιείτε την υπηρεσία Internet Banking.
  • Όταν μετακινείστε, αποφύγετε τη σύνδεση σε μη ασφαλή δίκτυα Wi-Fi, και προτιμάτε να συνδέεστε με το πρόγραμμα δεδομένων της κινητής σας τηλεφωνίας.
  • Να θυμάστε να αποσυνδέεστε από το σύστημα όταν έχετε τελειώσει τις τραπεζικές σας δραστηριότητες.
  • Οι κωδικοί σας είναι για δική σας χρήση, μην τους μοιράζεστε με άλλους.

Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή βοήθεια, επικοινωνήστε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μας:

Τηλ.: 800 88888 (χωρίς χρέωση από την Κύπρο) ή + 357 22840090 (ενδέχεται να ισχύουν διεθνείς χρεώσεις), Φαξ: + 357 22840088 (ενδέχεται να ισχύουν διεθνείς χρεώσεις)

Μηνύματα: Μετά την πρόσβαση (login) θα μπορείτε να στείλετε μήνυμα από τη επιλογή «Messages».