Οδηγία Διαχείρισης Καθυστερήσεων

  1. Οδηγία Κεντρικής Τράπεζας
  2. Kώδικας Συμπεριφοράς Χειρισμού Δανειoληπτών με Οικονομικά Πρόβληματα
  3. Έντυπο Ενημέρωσης & Συγκατάθεσης Πιστούχων
  4. Έντυπο Ενημέρωσης & Συγκατάθεσης Εγγυητών
  5. Διαδικασία Επίλυσης Διαφορών για Ρυθμίσεις/Αναδιαρθρώσεις Πιστοδοτήσεων
  6. Ειδικό Πληροφοριακό Έντυπο για το/τη:
    • Χειρισμό Δανειοληπτών που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες
    • Διαδικασία Διαμεσολάβησης
    • Διαδικασία Επίλυσης Διαφορών